سطل زباله محدب گالوانیزه
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله محدب گالوانیزه

سطل زباله محدب گالوانیزه به منظور حفظ بهداشت و نظافت مراکز شهری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.  سطل زباله گالوانیزه محدب یا همان نیم گرد دارای کفی قوس دار می باشد. طراحی کف این سطل زباله ها به صورت قوس دار، از تجمع مایعات در کف مخزن جلوگیری می کند و موجب سهولت در شستشو و تخلیه شیرآبه زباله ها می شود. سطل زباله گالوانیزه محدب ظاهری زیبا و مطلوب دارد و به نمای شهر جلوه ای خاص و زیبا می بخشد.

قیمت سطل زباله محدب گالوانیزه

قیمت سطل زباله محدب گالوانیزه در فروشگاه های سراسر کشور متفاوت می باشد. این امر به عموامل مختلفی بستگی دارد.  ابعاد و اندازه، نوع طراحی، نوع پوشش، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، تعداد سفارش و... از جمله این عوامل هستند. سطل زباله محدب در ظرفیت ها و اندازه های مختلفی همچون 660 لیتر، 770 لیتر و 1100 لیتر تولید می شود. این سطل زباله اغلب در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند به همین دلیل از مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف برخوردار است و علاوه بر حفظ نظافت محیط زیست، نقش مهمی در زیباسازی فضای شهر ایفا می کند.





:: برچسب‌ها: سطل زباله محدب گالوانیزه، سطل زباله 660 لیتری محدب، سطل زباله 770 لیتری محدب، سطل زباله محدب درب دار، سطل زباله گالونیزه محدب، سطل زباله گالوانیزه شهری، سطل زباله گالوانیزه شهرداری ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: